POLIMAS Bloggerz

Thursday, March 10, 2011

uhh... suda lama tak hapdate blog.
smlm ada org bagitau blog dah besawang da. haha
terima kasih sebab anda mengingatkan saya pasal blog ini.
sometimes terlupa yg saya ada blog. =)

dalam tempoh mnggalkan blog tercinta ini.
byk benda yg telah berlaku di sekeliling aku. ada yg happy. ada yg sepi..
kdg2 sampai xda mood nak update
tapi tidak apa. nevermind..

1.3.2011~3.3.2011..
perkhemahan kelas dibawah subject soft skills
mmg sngt best.. aku enjoy sngt.
nie la camping yg paling best penah aku join.walaupun sume org tahu ak sngt meluat dgn camp.
sbb my group kat sana mendapat hadiah jugak ketika mgadakan persembahan disana
walaupun bukan tempat pertama. sangat2 puas hati . =)

5.3.2011
minggu tautan mesra bersama ketua jabatan.
program nie kelas saya terlibat untuk melancarkan aktiviti.
kitorang kena handle bahagian hadiah


tp alhamdulillah semua berjalan lancar. semua puas hati dgn hamper2 yg saya manage kan.
mostly hadiah2 tu grand okay. haha
terima kasih juga kepada ahli kelas kerana memberi kerjasama..
tanpa kereta2 anda dan juga pemandu-pemandu hebat saya iaitu Faizal,Zharif,Stacy dan tidak ketinggalan Saya sendiri ;p . xtahu lah macam mana la kami nak usung  hadiah2 itu
cheeewaahh!!~~
mari rakan2. kita tengok sedikit sebanyak gambar aktiviti2 tersebut.
 di edit penuh oleh asyraf
Inilah Gambar yang sempat diambil oleh Asyraf la 
semasa meeting utk program malam peragaan :)

haha ne la bdak2 kls saya :)
smua Terbaik!
haha inilah jejaka2 DIP2B hensem2 ja smua kan :)
neh geng2 ibu 
haha Saya dan Enif sedang Menolong awek2 cun di belakang tuw
utk mendapat kan stiker kala Pink oleh Lect utk markah Soft skill
time neh la peluang :)
haha
neh dia amoi2 cantek !
hahaha
Stacy,Vivian,and Mei 

ok habis cerita tentang Soft skill pnya kem
jika nak tgk gambar yang lebeh bnyk sila la kunjungi Facebook kawan saya iaitu
AsyrafLa

kita pergi plak tentang Event Tautan Mesra yang dianjurkan oleh pelajar JTMK polimas 
dalam subject Soft Skill :)
adegan ini telah Dengan rasminya dirasmikan oleh Beliau :)
meor kena tepung
haha
atas neh haha neh la marka2 hat dok kelas saya :)
Saya Dan Fadzli :) menyertai pertandingan tarik tali  wakil AJK :)
at last we win !

team Purple 
ok smpai disinie sahaja
nnt saya update lagi blog saya
tq 4 watching :)
bye :)

No comments: